Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за диагностиците?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    100 Ома, мисля, че са прекалено много. Би трябвало да е нещо около 10.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Да предните 2 са към 10

      Comment


      • #18
        И със сменена сонда пак записва р0141,проверих кабелите от буксата до сондата здрави са.Като е закача на лаптопа предните две дават стойности от 0.333 до 0,730V а сондата след катализатора(новата) е забила на 0.460V

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
          И със сменена сонда пак записва р0141,проверих кабелите от буксата до сондата здрави са.Като е закача на лаптопа предните две дават стойности от 0.333 до 0,730V а сондата след катализатора(новата) е забила на 0.460V
          Стои на 0.450, защото не е загряла. Провери веригата на отоплението и до самото ECU. Може там да има калпава връзка а може и да е вътре в него.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Как де е проверя с мултицета да го настроя за измерване на верига и да пробвам от буксата до някой пин на ECU-то или по някакъв друг начин

            Comment


            • #21
              На единия извод на отоплението на сондата трябва да идват постоянни +12V, когато моторът работи. Другият се управлява (по шаси) от ECU - то. Този индивидуален пин би трябвало да е на конектор "B" на ECU - то -пин 50.

              Т.е можеш да направиш следното:

              1 - Вържи една пробна лампа (крушка от габарит) между някой от изводите за отоплението на сондата и шаси. При запален мотор трябва крушката да свети. Ако си нацелил извода за +12V ще свети с нормалната си сила а ако си нацелил другия - малко по-слабо.

              2 - След като вече си определил така, кой е индивидуалния извод на отоплението, мери съпротивлението между него и въпросния пин 50 на ECU - то.
              Трябва да измериш 0 Ома.

              Ако се окаже, че онези +12V ги има и, че веригата до пин 50 я има, не остава друго, освен проблемът да е в самото ECU.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Ок мерси а нагревателя на самата сонда как да го проверя.Смисъл двата бели знам как да ги проверя другите два не знам.Да не съм попаднал на дефектна

                Comment


                • #23
                  Само двата бели те интересуват в случая, защото те са за нагревателя и в случая имаш проблем с него. Другите 2 са за сигнала, като единият се свързва към шаси (ако не е свързан вътрешно в сондата) и последният е този за сигнала. Него няма, как да го провериш, докато не заработи сондата. Здрава и студена сонда трябва да показва около 0,45 V. Т.е преди да си оправил това с отоплението, не бързай да набеждаваш сондата.

                  Как да провериш нагревателя на сондата - като премериш с омметър съпротивлението му. Трябва да е под 10 - 15 Ома. Ако измериш някакво много по-високо съпротивление, примерно над 1 килоом, нагревателят е фирясал.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:22.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Ами минах 20км градско и веднага е закачих за лаптопа.Резултат пак грешка р0141 и на графиката предните си работят тази след катализатора си седи на 0.460v

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
                      Ами минах 20км градско и веднага е закачих за лаптопа.Резултат пак грешка р0141 и на графиката предните си работят тази след катализатора си седи на 0.460v
                      Много трудно сондата може да се загрее от изгорелите газовe до работнатна си температура. Особено тази след катализатора. Поради това им слагат нагреватели.
                      Накратко - с лаптопа виждаш нормално напрежение за здрава сонда без отопление.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        От 1-вия бял светва лампата(значи идва 12в)но само от него при пткачена букса,а другите два кабела сив и черен не знам за какво са и как да ги проверя

                        Comment


                        • #27
                          Е сега провери връзката на другия бял до онзи пин 50 на ECU - то. С черния и сивия изобщо не се занимавай.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Има си връзка не е прекъсната

                            Comment


                            • #29
                              Направи един последен експеримент - вържи пробната лампа между двата бели проводника (при откачена от конектора сонда) и виж дали тя свети при запален мотор.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Свети

                                Comment

                                Working...
                                X